درمان قطعی ریزش مو در کلینیک مدرن :

در کلینیک تخصص کاشت مو مدرن برای درمان قطعی ریزش مو از درمان های ترکیبی و دارویی متناسب با شرایط مراجعین توسط پزشک توصیه می شود.  مزوتراپی مو سر در اصل یک روش درمانی جایگزین هم برای قطع ریزش مو  و هم رشد مجدد مو در الگور ریزش مردانه و هم الگوی ریزش زنانه استعملکرد این روش با تنظیم مقدار عوامل رشد پروتئین و ویتامین ها در پوست سر فرد است که از عوامل ریزش مو در افراد می شود.

شاید براتون جالب باشه که بدونید این روش یکی از سریع ترین راه هایی که میشود با اون جلوی ریزش مو رو گرفت. در اصل در این روش  از طریق بازیابی تعادل هورمونی و غلبه بر تاثیر منفی هورمون دی هیدروتستوسترون بر روی ریزش مو نتیجه حاصل می شود. مو موجب قطع ریزش مو می شود.

درمان قطعی ریزش مو درمان قطعی ریزش مو درمان ریزش مو svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwwwبرتری درمان ریزش مو با مزوتراپی مو در کلینیک مدرن سعادت آباد:

۱- بدون درد و عارضه است

۲- جلسات مزوتراپی مو در کمتر از یک ساعت انجام می شود

۳- ریزش موها را متوقف می کند

۴- از پیری مو جلوگیری می کند

۴- این روش باعث ضخیم شدن موها می شوند و از پیری مو جلوگیری میکند.

۵- نتایج سریع و قابل مشاهده

علت ریزش مو و رشد مجدد مو :

شاید تا به حال براتون سوال شده باشه که چه عاملی باعث ریزش مو می شود. و بهترین درمان ریزش مو چیه؟ ما جواب این سوالتونو میدیم

به طور میانگین در روز بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی شما می ریزد . اما نگران نباشید. این تعداد کاملا طبیعیه و حتی توی حجم موهای شما به چشم نمیاد.  چیزی که نگران کننده است اینکه بعضی از افراد دچار ریزش موی شدید ٬ ریزش موی سکه ای ٬ طاسی و یا کچلی بزرگ می شوند.

درسته که موی سر در اثر پیری و افزایش سن به طور طبیعی می ریزد اما عوامل دیگه ای هم در سرعت ریزش تاثیر دارد. عواملی مثل تغییر هورمون ها و یا بعضی از داروها و عوامل ژنتیکی ٬ استرس و سبک زندگی هم بی تاثیر نیستند.

اگر ریزش موی شدید دارید حتما  احتمالات دیگر را هم در نظر بگیرید. عفونت های احتمالی پوست بیماریی هایی که به غده ی تیرویید مربوط هستند  و یا عوارض پوستی همگی در ریزش مو موثر هستند.

معاینات پوستی علت ریزش ها رو مشخص می کند . و پس از ویزیت پزشک متخصص پوست و مو و مشخص شدن علت ریزش ٬ بهترین روش درمان ریزش مو برای شما توصیه می شود . که یکی از رایج ترین درمان ها انجام مزوتراپی مو و درمان های ترکیبی است .

درمان و قطع ریزش مو با مزوتراپی مو سر :

در این روش از طریق تزریق داروها و ویتامین ها و عناصر غذایی به داخل پوست درمان صورت می گیرد. داروهای مزوتراپی مو سر با سرنگ های ریز (سرنگ انسولین) در عمق یه میلی متری تزریق می شوند. خیالتان راحت باشه که این روش کاملا بدون درد و عارضه است. و جلسات مزوتراپی در کمتر از یک ساعت انجام می شود .جالب است بدانید که نتیجه هر جلسه مزوتراپی موی سر سریع قابل مشاهده هستند چون داروها دقیق در نقطه ی ریزش مو تزریق می شوند. انتخاب ترکیب دارویی در این روش برای هر بیمار با توجه به شرایط و علت ریزش مو نیز متفاوت است. مزوتراپی یکی از متداول ترین روش ها برای قطع ریزش مو و رشد مجدد موها می باشد.

این روش موجب قطع ریزش مو می شود . و موها به رشد طبیعی خودشون ادامه میدن. درمان قطعی ریزش مو با مزوتراپی مو سر از پیری مو هم جلوگیری می شود. و ضخیم شدن موها  و رشد مجدد موها و قطع سریع ریزش مو ها را به دنبال دارد.