مزوتراپی صورت
شاید اسم مزوتراپی صورت را شنیده باشید. ما امروز به اختصار اطلاعاتی در اختیارتان می گذاریم. مزوتراپی پوست صورت یک روش جدید و مفید برای از بین بردن مشکلات پوستی مثل لکه ها، چین و چروک و افتادگی پلک است که با تزریق مواد مورد نیاز و مغذی در لایه ی میانی پوست انجام می شود.
در مورد عملکرد مزوتراپی برای پیشگیری و درمان پیری پوست باید بگوییم در این روش بدون انجام عمل جراحی اقدام به تزریق داروها و مواد مخصوص در قسمت لایه ی میانی پوست می کنند. که این عملکرد باعث کلاژن سازی بیشتر و تغذیه ی مناسب می شود و نتیجه ای که برای شما باقی می ماند جوانی و زیبایی است.
مزوتراپی پوست کاربردهای زیادی دارد از جمله درمان افتادگی پوست صورت، درمان چاقی موضعی صورت، درمان خطوط ریز موجود در پوست صورت و رفع لکه ی پوستی است.
شاید این نگرانی برای شما وجود داشته باشد که چه موادی در عمل مزوتراپی تزریق می شود. ما با بردن نام این داروها خیال شما را راحت می کنیم. آنتی اکسیدان ها، آمینو اسیدها، مواد معدنی، ویتامین ها، هورمون های مانند کلیستونین و تیروکسین، آنزیم هایی مثل هیالورونید و کلاژنار و عصارهای گیاهی مواد تشکیل دهنده ای هستند که در تزریق مزوتراپی استفاده می شود.
در مورد مزایای مزوتراپی باید بگوییم شما با این عمل انعطاف پذیری بهتری برای پوستتان خواهید داشت، چین و چروک پوست صورتتان از بین می رود. سفت شدن قسمت های شل شده ی پوست، تحریک کلاژن سازی و الاستین شدن در پوست صورت، جوانسازی سریع پوست، روشن شدن رنگ پوست و درمان قسمت های آسیب دیده ی پوست است.
شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا مزوتراپی پوست صورت درد دارد یا خیر؟
در جواب باید بگوییم مزوتراپی به دو صورت دستی و خودکار است. در روش دستی به علت تزریق با سرنگ کمی درد احساس خواهید کرد که البته برای پیشگیری یا کرم های بی حسی موضعی این مشکل حل خواهد شد. در روش خودکار تزریق بدون استفاده از سوزن بوده بنابراین بیمار هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.